Sekcja ds. Usług Personalizacji - działania, plany i funkcje.
Do podstawowych zadań Sekcja ds. Usług Personalizacji należy stałe zapewnienie sprawnego przebiegu wszelkich procedur związanych z obsługą Elektronicznych Legitymacji Studenckich i Elektronicznych Legitymacji Doktoranckich.
Kierownik Sekcji ds. Usług Personalizacji powołany jest do pełnienia funkcji Koordynatora ds. sprawozdawczości w Systemie POL-on w Politechnice Warszawskiej. Zakres odpowiedzialności określa Zarządzenie nr 49/2015 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 30 listopada 2015 r.
- koordynowanie działań w zakresie umożliwiającym terminowe raportowanie danych do Systemu POL-on zgodnie z obowiązującym prawem,
- wnioskowanie o wprowadzenie zmian do Systemu POL-on lub edycję danych niedostępną dla użytkowników Systemu POL-on,
-
administrowanie uprawnieniami osób upoważnionych do wprowadzania/weryfikacji danych
w Systemie POL-on na podstawie zgłoszeń kierowników jednostek organizacyjnych.
Najistotniejszą kwestią, którą obecnie zajmuje się Sekcja ds. Usług Personalizacji jest skoordynowanie działań związanych z przygotowaniem przez podstawowe jednostki organizacyjne wniosku o przyznanie kategorii naukowej.
Do podstawowych zadań Sekcja ds. Usług Personalizacji należy:
- stałe zapewnienie sprawnego przebiegu wszelkich procedur związanych z obsługą Elektronicznych Legitymacji Studenckich (ELS) i Elektronicznych Legitymacji Doktoranckich (ELD),
- wydruk legitymacji elektronicznych według zamówień jednostek,
- utrzymanie odpowiednich zapasów blankietów, hologramów, oraz materiałów eksploatacyjnych koniecznych do wydruku,
- wprowadzenie jednolitych procedur określających współpracę z Wydziałami,
- kontrola elektronicznego przedłużania ELS i ELD,
- kontrola wykorzystanych hologramów do przedłużania ELS i ELD,
Obecnie sekcja prowadzi pilotażowy projekt wdrożenia funkcjonalności Elektronicznej Legitymacji Pracowniczej w Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej.