System wideokonferencji jako narzędzie podnoszenia jakości kształcenia, Etap II
Cel zadania:
Celem zadania jest stworzenie systemu, który umożliwia m.in. wirtualny kontakt pomiędzy studentami, a wykładowcami (ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), prowadzenie interaktywnych wykładów, ćwiczeń oraz laboratoriów w zwykłym cyklu dydaktycznym, weryfikację i ocenianie prac studenckich, ale również umożliwia prowadzenie międzyuczelnianych projektów badawczych, sympozjów, konferencji oraz prezentację dorobku naukowego Uczelni.
Opis zadania:
W ramach realizacji II etapu prac na podstawie zdobytych doświadczeń w trakcie realizacji I etapu prac oraz zgodnie z rekomendacją Rady Programowej Projektu NERW ma zostać zainstalowanych kolejnych 5 zestawów (2 duże i 3 mobilne). Zebranie aktualnych potrzeb przyszłych użytkowników zestawów oraz dotychczasowe doświadczenie z ich wykorzystywania pozwoliło dokonać kliku zmian w składzie poszczególnych zestawów (m.in. zamiana w zestawie dużym 2 mniejszych TV na 1 większy, rezygnacja z mikrofonów sufitowych na rzecz mikro portów z mikrofonami nagłownymi i krawatowymi, chęć zakupu licencji do współpracy zestawów z MS Teams).