Strona główna » Usługi » POL-on »
Administracja
Moduł Administracja służy do nadzoru nad zestawieniem użytkowników korzystających z systemu oraz zarządzaniem ich rolami.
O konieczności rejestracji/zawieszenia/odwieszenia użytkownika, a także nadaniu/wygaszeniu uprawnień informują drogą e-mailową pełnomocnicy Dziekanów jednostek podstawowych, a w pozostałych podmiotach osoby wyznaczone przez kierowników.
Obecnie z systemu POL-on korzysta 640 pracowników.
Uzyskanie dostępu dla użytkowników końcowych odbywa się w kilku krokach. Dla Państwa wygody przygotowaliśmy szczegółową instrukcję:
|
Dostępny | |
|
Biuro Rektora | |
|
Dział Centralnej Sprawozdawczości | |
|
|
|
|
|
|
|
Na bieżąco | |
|
Trzy razy do roku (weryfikacja przez Pełnomocnika Dziekana ds. POL-onu w jednostce) | |
|
INST_ADM (edycja tylko dla pracowników DCS) | |
|
Platforma SharePoint | |
|
Pobierz kod, aby dołączyć do kanału: ovxd40r |