Strona główna » Usługi »
Podpis kwalifikowany (elektroniczny)
Składanie zamówień o wydanie/przedłużenie ważności podpisów kwalifikowanych.
Cennik (netto) obowiązujący dla pracowników PW:
Opis |
na okres 12 m-cy |
na okres 24 m-cy |
nowy podpis kwalifikowany wraz z kartą kryptograficzną | 165,00 zł | 175,00 zł |
odnowienie podpisu na nowej karcie | 140,00 zł | 155,00 zł |
odnowienie podpisu na dotychczasowej karcie subskrybenta | 85,00 zł | 100,00 zł |
zdalne odnowienie podpisu kwalifikowanego (nowość !!!)
UWAGA: 1) Wymagana konsultacja telefoniczna (wew. 59-69), |
99,00 zł | 125,00 zł |
czytnik kablowy (Duży) | 30,00 zł | |
czytnik token (Mini) | 35,00 zł |
W celu wystawienia nowego podpisu kwalifikowanego lub przedłużenia (odnowienia) terminu ważności należy:
I. Procedura wnioskowania dla pracowników używających EZD
- Pobrać z niniejszej strony formularz zamówienia (poniżej linki do pobrania wstępnie wypełnionych zamówień).
- Wypełnić pola zaznaczone kolorem czerwonym
- W systemie EZD:
- Zalogować się do systemu EZD.
- Założyć nową koszulkę
- Dodać załącznik (wypełniony formularz zamówienia)
- ZAAKCEPTOWAĆ (równoznaczne z podpisaniem)
- Przekazać do kierownika jednostki (bezpośredniego przełożonego) do podpisu (akceptacji)
- Po uzyskaniu akceptacji, przekazać do realizacji w EZD do pracownika CI (Waldemar Raźniak starszy informatyk SUPR)
- Po złożeniu zamówienia u dostawcy przez pracownika, koszulka jest zamykana. Dalsze procedowanie jest poza systemem EZD.
II. Procedura wnioskowania dla pracowników nie mających dostępu do systemu EZD
- Pobrać z niniejszej strony formularz zamówienia (poniżej linki do pobrania wstępnie wypełnionych zamówień).
- Wypełnić pola zaznaczone kolorem czerwonym
- Wydrukować zamówienie, podpisać (wnioskodawca), wstawić pieczątkę jednostki i przekazać do podpisu kierownika jednostki organizacyjnej.
- Po uzyskaniu podpisu Kierownika Jednostki Organizacyjnej należy:
- Zeskanować formularz zamówienia do formatu PDF (o ile to możliwe w kolorze) i wysłać na adres poczty elektronicznej certyfikaty.ci@pw.edu.pl
- przesłać podpisany formularz zamówienia w wersji papierowej do Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej do Sekcji ds. Usług Personalizacji, ul. Noakowskiego 18/20, kl. A, pok. 105.
- Po przekazaniu zamówienia, CI składa zamówienie u dostawcy podpisu kwalifikowanego. Dalsze procedowanie jest droga mailową.
III. złożenie zamówienia przez pracownika CI
- Po otrzymaniu zamówienia (w EZD lub mailem), pracowni CI składa zamówienie u dostawcy podpisu kwalifikowanego. Dalsze procedowanie jest droga mailową.
IV. Wypełnienie KUPONU (Odbiór w punkcie osobiście)
- Po złożeniu zamówienia przez CI, pracownik (wnioskodawca) wskazany w zamówieniu otrzymuje drogą mailową link do przydzielonego KUPONu do wypełnienia.
Wypełnić kupon na stronie internetowej usługodawcy (link otrzymają Państwo w mailu).
Uwaga:
1. pracownicy dziekanatów do przedłużania legitymacji studenckich/doktoranckich/nauczyciela w kuponie na zakładce "Dane do certyfikatu" zaznaczają opcję "Identyfikator certyfikatu:" i z listy wybierają:
- dla ELS - "Osoba upoważniona do wystawiania legitymacji studenckiej"
- dla ELD - "Osoba upoważniona do wystawiania legitymacji doktoranta"
- dla ELNA - "Osoba upoważniona do wystawiania legitymacji"
2. w przypadku problemów proszę dzwonić bezpośrednio do Pani Krystyny Szewczyk, pracownika PWPW, na tel. kom. 502-192-508.- Ustalić termin odbioru certyfikatów lub/i czytników po wypełnieniu przez Państwa kuponu dzwoniąc bezpośrednio do Pani Krystyny Szewczyk, pracownika PWPW, na tel. kom. 502-192-508.
V. Odbiór podpisu kwalifikowanego (certyfikatu)
- Odbiór następuje w siedzibie Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, ul. Rodziny Hiszpańskich 6 w Warszawie (lub inny adres wskazany podczas wypełniania kuponu).
VI. Wypełnienie kuponu (Zdalne odnowienie)
Sposób odnowienia i podpisania nowej umowy odbywa się w portalu dostawcy po wcześniejszym zalogowaniu do serwisu internetowego, a następnie postępowanie opisane jest w punktach przez dostawcę.
VII. Inne czynności po uzyskaniu podpisu Kwalifikowanego:
-
Po odebraniu podpisu kwalifikowanego należy zainstalować oprogramowanie ID Protect Client dla kart "DARK" (sterownik do karty) oraz dedykowaną aplikację Sigillum Sign 64-bit (do podpisywania dokumentów elektronicznych)
Problemy należy zgłaszać drogą elektroniczną wysyłając e-mail na adres certyfikaty.ci@pw.edu.pl podając w temacie „Podpis kwalifikowany” lub za pomocą formularza dostępnego na stronie http://5999.pw.edu.pl .Zgłoszeń można dokonywać również dzwoniąc pod wewnętrzny numer 59-69, pod którym od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00, pracownicy Sekcji Usług Personalizacji przyjmują zgłoszenia. - Pracownicy dziekanatów proszeni są o telefon do CI na numer wew. 59-69 celem dodania certyfikatu do systemu USOS.
Pliki do pobrania:
Formularze zamówień:
- Formularz zamówienia (nowy podpis kwalifikowany + karta kryptograficzna + czytnik mini) (.docx)
- Formularz zamówienia (odnowienie podpisu na nowej karcie) (.docx)
- Formularz zamówienia (odnowienie podpisu na dotychczasowej karcie) (.docx)
- Formularz zamówienia (zdalne odnowienie podpisu na dotychczasowej karcie) (.docx)
Instrukcje dla użytkowników:
Podręcznik dla Użytkownika Systemu Sigillum Sign
|